08 Eki, Perşembe 27°C
USD 49.20
EUR 55.09
GBP 65.21
KNH Logo
Ekonomi

SON DAKİKA! Yeni Asgari Ücret Belli Oldu

KNH Logo
Yayınlanma: 22 Aralık 2021, 14:21
Haberi Paylaş:

SON DAKİKA! Yeni Asgari Ücret Belli Oldu Asgari ücret 6 bin 90 TL 1 Ocak'tan itibaren yeni asgari ücret 6 bin 90 TL olacak Asgari ücret belirlendi. Asgari ücret 1 Ocak 2022 tarihinden itibare...

SON DAKİKA! Yeni Asgari Ücret Belli Oldu Asgari ücret 6 bin 90 TL 1 Ocak'tan itibaren yeni asgari ücret 6 bin 90 TL olacak Asgari ücret belirlendi. Asgari ücret 1 Ocak 2022 tarihinden itibaren, net 6 bin 90, brüt 7 bin TL olarak belirlendi. İşte detaylar... Asgari Ücret’in 01/01/2022 tarihinden itibaren brüt; Saatlik:  40.38TL Günlük:  323.07TL Haftalık:  1615.38 TL Aylık: 7.000.00 TL Olması ve Yasa’nın çırak olarak tanımladığı 15 ile 17 arası işe alınanlara bu kıstasların sırası ile %30 indirimle uygulanması önerisi oylamaya sunulmuş ve devlet ve işçi taraflarının olumlu oyları01/01/2022 tarihinden itibaren geçerli olacak  asgari ücret olarak kabul edildi.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!