08 Eki, Perşembe 27°C
USD 49.20
EUR 55.09
GBP 65.21
KNH Logo
Kıbrıs

Resmi Gazetede yayımlandı: Yeni asgari ücret 1 Eylül'den itibaren geçerli olacak

KNH Logo
Yayınlanma: 04 Ekim 2021, 13:01
Haberi Paylaş:

Resmi Gazetede yayımlandı: Yeni asgari ücret 1 Eylül'den itibaren geçerli olacak KKTC’de 1 Eylül 2021’den itibaren geçerli olacak asgari ücret, Resmi Gazete’de ilan edildi. Bakanlar Kurulu,...

Resmi Gazetede yayımlandı: Yeni asgari ücret 1 Eylül'den itibaren geçerli olacak

KKTC’de 1 Eylül 2021’den itibaren geçerli olacak asgari ücret, Resmi Gazete’de ilan edildi. Bakanlar Kurulu, Asgari Ücrete İlişkin Tavsiye Kararı’nı 16 Eylül tarihli Resmi Gazete’de yayımlanarak 10 günlük itiraz süresi tanınmasına karar vermişti. İtiraz süresinin sona ermesiyle, Asgari Ücret Saptama Komisyonu’nun 15 Eylül 2021 tarihli toplantısında alınan karar, 1 Eylül 2021 tarihinden itibaren uygulanacak asgari ücret olarak 30 Eylül tarihli Resmi Gazete’de ilan edildi. Yeni asgari ücret, brüt aylık 4 bin 970 TL, haftalık 1146.92 TL, günlük 229.38 TL, saatlik 28.67 TL olarak belirlenmişti.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!