Lefkoşa Belediye Orkestrası 2020 Yılının İlk Konserini Verecek
Lefkoşa Belediye Orkestrası (LBO), 2020 yılının ilk konserini, 7 Ocak Salı akşamı verecek.
LTB’den yapılan açıklamaya göre, Şef Oskay Hoca yönetiminde ve ücretsiz olacak Oda Orkestrası Konseri, Lefkoşa Atatürk Kültür Merkezi (AKM)’de saat 20.00’de başlayacak.
Konser Programı şöyle:
“Ch.W.Gluck – Orpheus and EuridiceUverture *G.Ph.Telemann – Tafel Music Badinage, Flaterie, Allegresse, J.Strauss – FrühlingsstimmenValzer (Voice of Spring Waltz), D. Shostakovich – Valse No.2, J.Strauss – Blue Danube, T.Hoca – Feslikan, T.Hoca – Burning Heart, Pirates of The Caribbean, La La Land, Adios Nonino”
(tak)









Polis bülteni… Girne’de evden 16 tam Cumhuriyet altını ve 350 bin TL çalındı
Haftalık İtfaiye raporu: 31 yangın, 28 özel servis olayı meydana geldi
İtfaiye Müdürlüğü: “1 Mayıs – 31 Ekim tarihleri arasında ateş yakmak yasaktır”
Hocanın: “TDT çatısı altında alınan kararlar, üniversitelerin iş birliğini daha da güçlendirecek”
“Siyasi Partiler Konseyi” yarın toplanıyor