Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Haziran dönemi ve öncesine ait 675 TL ve üzeri borcu bulunan abonelerinin elektriklerinin 7 Temmuz’da kesileceğini duyurdu.
Kıb-Tek’ten yapılan açıklamaya göre, kurumla sözleşme yapan ve ödenmemiş taksit borcu geriliği olan tüm özel ve tüzel abonelerin elektriklerinin de aynı tarihte kesileceği bildirildi.










Denktaş, TAM Parti’nin ekonomi programının anlatılacağı video serisine başladıklarını duyurdu
Köroğlu, HIV iddialarıyla ilgili açıklama yapılması çağrısında bulundu
Özersay: “Denetim kurumları, siyasilerin keyfi kararlarına bağlı olmaktan çıkarılmalı”
KKDSOD sporcularından Türkiye ve Kıbrıs Cumhuriyeti’nde’ çifte başarı
Güngör çöplüğünde yangın: Çevre emniyeti alındı