08 Eki, Perşembe 27°C
USD 49.20
EUR 55.09
GBP 65.21
KNH Logo
Kıbrıs

Güney Kıbrıs 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırada

KNH Logo
Yayınlanma: 25 Temmuz 2023, 12:32
Güney Kıbrıs 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırada
Haberi Paylaş:

Güney Kıbrıs 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırada Güney Kıbrıs’ın, 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırayı aldığı bildirildi. Alithia...

Güney Kıbrıs 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırada Güney Kıbrıs’ın, 940 Euro olan asgari ücretle AB ülkeleri sıralamasında 22’nci sırayı aldığı bildirildi. Alithia gazetesi, Eurostat’ın Avrupa Birliği (AB) ülkelerindeki asgari ücretle ilgili gruplandırma yaptığını ve birinci kategoride, asgari ücretin 1500 Euro’nun üzerinde olduğu Lüksemburg, Almanya, Hollanda, Belçika, İrlanda ve Fransa’nın bulunduğunu yazdı. Gazete, ikinci kategoride asgari ücretin 1000 Euro ile 1500 Euro arasında olduğu İspanya ve Slovenya’nın bulunduğunu; üçüncü kategoride de asgari ücretin 1000 Euro altında olduğu Güney Kıbrıs, Yunanistan, Portekiz, Litvanya, Malta, Polonya, Çekya, Estonya, Slovakya, Hırvatistan, Macaristan, Letonya, Romanya ve Bulgaristan’ın yer aldığını kaydetti. Haberde, en düşük asgari ücretin 399 Euro ile Bulgaristan’da olduğu da ifade edildi.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!